petek, 18. maj 2018

Vrtnarček

Ta deček me spominja na nečaka, ki obožuje vse kmetijske pripomočke. Najraje pa koplje po peskovniku in opazuje traktorje, ki se mimo hiše vozijo na bližnje njive.


Najprej sem iz belega risalnega lista izrezala ozadje z listjem, ki sem ga z Izink tuši pobarvala v zeleno. Medtem ko se je zelenje sušilo, sem pobarvala motiv tega simpatičnega dečka (?) s Copic markerji. Ozadje sem pobarvala šele ko sem podobo izrezala z valovito šablono. Nazadnje sem izrezala še droben kartonček s srcem. Obrobje sem pobarvala z oranžnorumenimi odteni, sredico pa sem pustila belo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Sarah Kay (Gardens need many helpers)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); ostanki belega papirja
BARVE/INKS
Izink (Bamboo; Turquoise); Copic markers
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Valoviti pravokotniki s šivi; Tag s srcem); Memory Box (Leafy Sprig Border)

8 komentarjev:

Claire Broadwater pravi ...

What an adorable little gardener! Your coloring is fabulous! WOW! So happy you joined my color challenge at The Paper Players and the sketch at Sunday Stamps! XX

ElizStewart pravi ...

I love your little gardener! Thank you so much for joining the Paper Players this week!

Ne-Ja pravi ...

Čudovite barve in super inspiracija v nečaku :)

Shell Shearer Swinscoe pravi ...

Super cute make

Thank you for sharing with us at {PIN}spirational
hugs Shell

aprettypinkpeony pravi ...

How cute! Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles. Good luck with your entry! ~Pam-DT

Lynn pravi ...

What a sweet little scene you created!
Thank you so much for playing with us at Time Out!

OlgaB pravi ...

This is just adorable!
Thank you for joining Creative Moments.
Hope to see you again.
Hugs from Africa!

Keti's Projects pravi ...

Res je lušten motivček. In tale fant naj se kar drži tega hobija, še prekmalu bo priklenjen na telefon/tablico/računalnik/TV. Oprosti za pozen obisk in hvala, ker se igraš z nami na Pile it On. Srečno! Keti (DT)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022