torek, 4. julij 2017

CAS-ology: Srečanje ... s paradižnikom na pici

Ta teden sem gostja izziva CASology. Kot veste, najraje imam preproste voščilnce čistih linij in na to povabilo sem ponosna, zato sem takoj sprejela ... ko sem dobila temo tedna, sem najprej pomislila, da mi je pisana na kožo, nato pa sem se spoprijela s težavo, kako to prikazati na preprost način ... tema tedna je ...


Razmišljala sem, kaj naredi voščilnico preprosto: vsekakor veliko belega, enoplastnost, čiste preproste geometrijske linije, majhen nabor barv ...


Kot učiteljica italijanščine in glede na to, da živim ob meji z Italijo, sem razmišljala, kaj vse vem o tej priljubljeni italijanski jedi. Moj sin jo obožuje ... zdaj je že tradicija, da na silvesterski večer pečeva pico.

Lahko bi rekli, da sem sinovo priljubljeno jed postavila na prafaktorje oz. na osnovne sestavine. Navkljub raznim variantam z ananasom in drugimi omakami, na vsaki pravi pici mora biti prava paradižnikova mezga ... na domači tista iz paradižnikov, ki so zrastli na našem vrtu. Tako sem izbrala besedno igro ... naslovnika vabim na pico, hkrati pa se bom tam srečala s paradižnikom. Upam, da ste razumeli.


Najprej sem izdelala dve šabloni: v karton sem izrezala dva kroga, enega s šablono Najlepši par, drugega pa s šablono Spellbinders.  Word Artu ustvarila napis, ki je ustrezal velikosti šablon. Najprej sem natisnila besedilo. Nato sem šablono z manjšo odprtino postavila na sredino napisa. Z rdečim Distress Inkom - Barn Door sem senčila njegovo notranjost, da sem dobila velik rdeč krog. Večjo šablono sem postavila okrog manjše ter s črnim flomastrom zarisala krog okrog rdečega kroga. Vrh kroga sem narisala kapico s pecljem. Pobarvala sem jo z zelenim Izinkom, ker je dobro prekriven, saj sem morala prekriti vogal v rdeči barvi. Nazadnje sem narisala še oči in usta z belim Sharpijem pa sem pobarvala lička, ki so tako postala prav lepo rožnata.


Dober tek! Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE
Distress Ink (Barn Door); Izink (topaz); Sharpie (White);  Sakura Pigma Micron (0,05 - 0,8)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivani krogi); Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800; Wordart

11 komentarjev:

Anita in France pravi ...

Congratulations on guest designing at CASology, Ma-mi ... this is so fun and cute ... and so deliciously CAS! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

sandie pravi ...

Congrats of GD and love how fun this card is. Thanks for joining Time Out Challenges

oldpunca pravi ...

Špica! Čisto sem navdušena nad tvojim vabilom na pico. :-)

Joan pravi ...

Great card!!! Thanks for joining us at Make My Monday.

Cicci pravi ...

A wonderful make and its a great design on this
Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge!
Hugs CicciTTCRD DT
ciccividpennan.blogspot.com {Welcome to Visit my blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

Jen Leeflang pravi ...

Thanks for joining our Anything Goes challenge at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog this past week - good luck in the draw. The new challenge starts shortly so please join us this week, too.
Jen L
Bugaboo DT

crafty-stamper pravi ...

Congrats on your GD spot and great CAS card love the deign---Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

Jacquie Southas pravi ...

I love this card! It's so great to have you Guest Designing with us at CASology this week!

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

A Super Tomato and a Super card, Thank you for sharing with us at Morgan's Artworld. Faith DT

Arlene pravi ...

Fun cute card. So glad you joined us at Morgan's ArtWorld.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022