sreda, 17. maj 2017

Ombre cvet

Ko sem že mislila, da mi spet ne bo uspelo sodelovati na izzivu pri Craft-alnici, sem našla urico časa, da sem izdelala to voščilnico. Opažam, da se zadnje čase nekako ponavljam ... najprej sem množično uporabljala rumen tuš, zdaj pa se vračam k uporabi te lepe rože, ki jo obožujem.


Najprej sem z Distress Inki pobarvala papir za ozadje. Uporabila sem Barned Door in Ripe Persimmon. Nato sem na drugi papir odtisnila rožo, ki sem jo pobarvala z istima barvama. Posebej sem odtisnila in pobarvala listje.


Ker se mi je zdela roža malo premajna, sem njen volumen optično povečala z okvirjem. Šabloni sem imela že zlepljeni skupaj, zato je bilo to delo hitro narejeno. Nazadnje sem odtisnila še voščilo in nekaj pikic.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudovito praznovanje); Verve Stamps (Surely Goodness)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; risalni list
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Barned Door; Ripe Parsimmon; Peeled Paint); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Rectangle 3)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

12 komentarjev:

Helena pravi ...

Všeč so mi žive barve in dodan okvir. Krasna je.

moi pravi ...

Všeč mi je, da si dala rožo v okvir. tako polno jo naredi. In hvala, da si še ujela izziv pri CRAFTalnici ;)

Leigh Penner pravi ...

Super pretty take on the sketch!

Mandy pravi ...

Gorgeous card! It's so pretty & striking.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica in krasna postavitev. Ustvarila si krasen oranžen prehod iz svetle v temno :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ina G pravi ...

Beautiful and so bold and bright. Love the layout and how you placed your flower peeking out of the frame. Thanks for sharing with us at Just Us Girls this week.

Tanja E. pravi ...

Čudovit barvit ombre za ozadje, krasna energijska voščilnica, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

Goga pravi ...

Če je nekaj lepo, je pač treba večkrat uporabiti. Tale roža si zasluži ponovitve in ti si jo postavila na krasno ombre ozadje.
Hvala, a si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Hannelie pravi ...

Wow, stunning! This is so beautiful! I love the way you were inspired by my card!
Thank you so much for playing along at CTS and Time out!

Jenny Colacicco pravi ...

Absolutely gorgeous , I love the orange blended strip. Amazing. Thanks for sharing with us at Time Out challenges , Jenny x

Lisanna pravi ...

Thanks for joining us at Scrap Dreams with pretty card!!

Pamela pravi ...

Thanks for playing with Scrap Dreams!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022