ponedeljek, 13. marec 2017

Kolesje pomladi

Še ena nerabljena šablona ... ki naj bi jo uporabila že za lanske velikonočne voščilnice, potem pa mi je zmanjkalo časa (in najbrž prave ideje).


Na osnovo sem trikrat zarezala šablono s šivi, vsakič sem jo postavila malo više. Osnovo sem poškropila z vodo z bleščicami ter jo na grobo pobarvala z zelo razredčenim svetlo modrim Distress Inkom. Krog s tulipani sem izrezala in pobarvala pred dnevi, uporabila sem mešanico Distress inkov ter Izink tušev.


Čisto na koncu sem iz ostanka barvanega kartončka izrezala besedo "praznike" ter jo zalepila na mesto, odtisnila sem še napis lepe ter dodala štiri luskice.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Velikonočni prazniki)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Spanish Moss); Izink (Orchid; Bamboo; Turquoise; Geranium)
DODATKI
luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Paper cut tulips circle); My Favorite Things (Homespun stitch lines); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Lepe praznike)
PRIPOMOČKI
Big Shot

7 komentarjev:

Kathy Krug pravi ...

I love your wreath of pretty pink flowers. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us for future challenges.
Kathy
DD DT

Esther pravi ...

Pretty card with those lovely tulips.
Thanks for joining Die Cuttin' Divas this week!

Diane pravi ...

Beautifully created!! Thank you for joining our challenge at double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Vladuška pravi ...

Všeč mi je ta krog s tulipani.

Amelia Breytenbach pravi ...

Beautiful card. Love the colors and pretty wreath! Thank you for joining Double D Challenges!
Amelia (DT Double D Challenges)

Renata pravi ...

Krasna je.

Debbie pravi ...

So springy and fun! Love the pink tulips!! Thank you for sharing your card with us at Paper Sweeties!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022