nedelja, 19. junij 2016

Dnevnik: Shakespearov sonet

Belo podlago za novo stran v dnevniku sem naredila pred časom, vendar potem zaradi obilice drugega dela predvsem povezanega s koncem šolskega leta (popravljanje spisov in testov), nisem dobila pravega navdiha, da bi stran dokončala ... ostala je bela več kot dva tedna.


Navdih za stran sem dobila v Shakespearovem sonetu - Ljubezen ni ljubezen in v skici Mojo Monday, ki pa je komaj prepoznavna. Namesto navpične sive črte je svetilnik, v levem belem kvadratu je poezija, krog je nakazan s srci in manjši kvadrat predstavlja drobno rdeče srce.

Na kartonček sem odtisnila štampiljko z besedilom in embosirala s prozornim reliefnim prahom. Nato sem cel kartonček senčila z modrim Distress Inkom in izrezala srca.

Ozadje sem senčila z distress inki, da sem ustvarila zahajajočo pokrajino. Preden se je posušilo, sem zgornji del posula z holografskim reliefnim prahom, da bi ustvarila svetlikanje zvezd na nebu. Na to podlago sem najprej prilepila svetilnik, ki sem ga rahlo senčila z belo akrilno barvo, zatem sem prilepila vse ostale elemente: besedilo, srca, valove ... Drobno srce sem premazala z rdečimi bleščicami in svetilnik dodatno senčila z belo barvico.


Ostale strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:



4 komentarji:

Teresa Doyle pravi ...

Very nice work MA-MI! Very pretty.

Damjana pravi ...

Čudovite barve in dobra inspiracija. Zelo sta mi všeč tvoji novi strani.

Lisanna pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Unknown pravi ...

Beautiful lighthouse and wonderful diary creation. Thanks bunches for joining 'A Beautiful Mess' challenge at OUR CREATIVE CORNER. j.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022