sreda, 20. april 2016

Ptica na okenski polici

Še ena spomladanska voščilnica. Tokrat sem se odločila za nežno vijolično in breskvovo oranžno kombinacijo, vendar je obe barvi zelo težko fotografirati, sploh če se to počne ob sončnem zahodu ...


Najprej sem izrezala okence v osnovo za voščilnice, vendar sem naredila napako, saj sem okence takoj prelepila s prozorno folijo, tako sem morala notranjost štempljati dvakrat, saj sem v prvo voščilo odtisnila prenizko in se bilo malo prekrito.
Štampiljko ptička sem izdelala iz moosgumija z rezalno šablono. Najprej sem si celoto zamislila malo drugače ... da bi izrezan negativ zapolnila s štampiljko, vendar mi na koncu ni bilo najbolj všeč, zato sem zamisel spremenila.
Uporabila sem 3 štampiljke (ptico, voščilo, črn rob), 4 dodatke, od katerih sem največjo rožico izdelala sama iz polimerne mase, ki sem jo pobarvala z Izink tušem, in 3 rezalne šablone, poleg tiste, da sem izdelala štampiljko ptice, še tisto za okence in tisto za črn čipkast trak.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tvoj dan); Papermania (Mix'n'Match borders)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; prozorna folija
BARVE
VersaFine (Onyx Black); VersaColor (Orange; Hydrangea)
DODATKI
roža iz fimo mase, luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Marianne Design (Birds 3); Memory Box (Diamond knit)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug

15 komentarjev:

Renata pravi ...

Tako lepo, barvno sestavljena voščilnica.

Sid pravi ...

Love your card and colour choices !

Judy Woodland pravi ...

Sweet card, love that little bird. Thanks for playing along with us this week over at Just Us Girls.

Danica pravi ...

Lepa voščilnica.

Sarah G pravi ...

What a cute card! Love the orange bird and angled panel. Thank you for sharing with us at Less is More :)

maria f. pravi ...

What a sweet take on that sketch.

Esther pravi ...

This is great! The angled panel looks fab - really good layout idea :)

Vladuška pravi ...

Zelo lepo je izpadla ta barvna kombinacija in všeč mi je, da si pravokornik izrezala poševno.

Daša pravi ...

Zelo lepa!

Sharon Traynor Designs pravi ...

I like that you have put the image and blending on the inside of your card peeking through that acetate window. A sweet card with a cute image.
Thank you for joining us at Less is More.
Sharon xx

Anne pravi ...

What a pretty bird on your card!
Thank you so much for joining us
Anne
"Less is More"

Chrissy Larson pravi ...

This is great! I love your cutout on the angle! It really looks awesome!

Chrissie pravi ...

This is a really sweet card!
Thanks so much for joining us this time
Chrissie
"Less is More"

Damjana pravi ...

Zelo luštna je. Ptiček jo prav poživi.

jenn shurkus pravi ...

beautiful card!! thank you for playing along with us at simon says stamp wednesday challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022