ponedeljek, 8. april 2013

Blogerska nagrada: Liebster


Lepo pozdravljeni, najprej se zahvaljuje





Vse tri ste mi podelile nagrado, ker sem novico o prejetju nagrade izvedela v službi, se vam nisem mogla takoj zahvaliti ... potem pa je čas stekel naprej. No, zdaj pa popravljam zamujeno.


O nagradi:

Namen nagrade je, da jo posreduješ naprej.
Ko si enkrat nominiran, jo podeliš petim blogom, ki so ti všeč in imajo manj kot 200 "spremljevalcev" ter s tem navdušiš nove obiskovalce, da obiščejo te bloge.





Pravila po prejetju te nagrade so:




Zahvaliti se moraš osebi, ki ti je podelila nagrado in prilepiti povezavo do njenega/njegovega bloga. Objaviš nagrado na svojem blogu. Podeliš jo 5 bloggerjem, ki so ti všeč in imajo manj kot 200 spremljevalcev. Na njihovi strani objaviš komentar, da jih obvestiš o nagradi.





Nagrada gre:

Emanuela - Ujemi sanje

Helena - Helenitine drobnarije
Janja - Ustvarjalnica Jaal
Kirena - Vsesortarije
Klavdija - McCrafty
Marika - V svetu papirja
Mihaela - Moje ustvarjanje
Moi - Chez moi 
Mojca - Soul sanctuary
Natali - Življenje je lepo
Suzana - 100 % Suzi
Suzy - Saj bo ...
Špela - Naše vsesortarije
Tanja - Lightwithin
Urška - Urškin raj

Nekatere ste nagrado prejele že večkrat, saj sem jo tudi jaz kar 3-krat. Sploh nisem pogledala, ali ste jo že prejele. V bistvu sem izbrala predvsem bloge, ki jih nisem še spremljala. Tako imate zdaj spremljevalca več. No, na koncu sem malo obupala, pa sem izbrala tudi nekaj takih, ki jih že spremljam več časa ... dobiti 15 blogov ni mačji kašelj. Vseeno pa nisem hotela napisati, da jo podeljujem tistim, ki je še niso prejeli, saj je bistvo nagrade v tem, da se sledi povezavam na posameznem blogu in s tem mogoče odkrije kaj novega.
Lp, Maja

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

ojla! hvala za nagrado, sem jo že parkrat perjela in posredovala, tako naj velja kot da si jo podarila taklrat :) hvala! lp

moi pravi ...

Hvala za nagrado. Jo bom podelila naprej.

Janja pravi ...

Hvala za nagrado. Sem je vesela. Lp

Suzy pravi ...

Najlepša hvala za nagrado. Te bom omenila v naslednjem postu, naprej pa je ne bom podeljevala, saj sem jo že.

mihaela pravi ...

Hvala lepa za nagrado!! Ko najdem čas, bom pa tudi jaz delila naprej.

Kirena pravi ...

Hvala za nagrado. Jo bom delila naprej.

Tanja E. pravi ...

Maja, hvala ti za nagrado. Res si se potrudila slediti ključu le-te. Prijazen pozdrav:)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Hvala za nagrado, lepo ustvarjaj še naprej :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022