sreda, 20. junij 2012

Albumček 6/20

Objavljam še en album, ta je z vonjem po morju in soncu. Ker so v razredu kar tri Sare, sem dodala še priimek, ki pa sem ga za objavo zabrisala ... zato tudi tista packa na papirju pod imenom. Citat sem natančno izrezala iz lahno porumenelega papirja, ki sem ga še dodatno senčila z distresi in vogale zaoblila z vogalno štanco.

Tokrat sem izbrala zelo neopazen okvir v barvi podlage, od nje ga loči le senca, ker je privzdignjen. Najbolj opazen element je hobotnica, ki je povezana na zgodbo z lastnico albuma.
Za čipko iz papirja in ime sem izbrala rumeno barvo, ki celoti daje toplino sonca. Vsak "žepek" sem dodatno utrdila z lepilnim trakom z obeh strani. Tokrat sem na zunanjo stran nalepila sanitarni lepilni trak na modrem nastavku. Kupite ga lahko v lekarni ... če pa ga rabite takoj, ga najdete v vsaki škatli za prvo pomoč iz avta. Da se ga lepo pobarvati tudi z markerji (navadnimi in Copic).

Album sem fotografirala preden sem vanj dodala kartonček z lepo mašno v rumeni in modri barvi.

Album prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
reciklirana embalaža; domača zaloga papirja; papir Au Coin de l'obiectif
BARVE
Copic markerji
DODATKI
zakovice; obročki za spenjanje papirja; trak; hobotnica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Square 3); Sizzix (Tim Holtz Chip block alpha; Scallops)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus R200; spenjač

4 komentarji:

Andreja pravi ...

Tale hobotnica kot dodatek je pa res pika a i :-)) Super ti uspevajo tile albumčki!

Mojca pravi ...

Ja prav lepa serija in tudi meni je hobotnica padla v oči. LP

Jen Mitchell pravi ...

Beautiful coloring on the image. Thanks for joining us at colourQ!

Joanna M. pravi ...

Lovely colors. Thanks for joining in the 3-2-1 challenge over at Creative Card Crew.
~Jo

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022