nedelja, 4. december 2011

Novoletna voščilnica II: stilizirana snežinka


Že več let imam kotne štampiljke Docraft, ki pa jih le redko uporabljam. Tokrat sem se malo poigrala z njimi. Voščilnica je preprosta, a zahteva veliko natančnosti. Najprej sem izrezala kvadratne kartončke s QuicKutz Square Frames rezalno šablono, na katere sem čisto nalahno izrisala križ na sredini. Tako sem si zagotovila natančno postavljene odtise.

S štempljanjem sem se nemalo namučila, saj imam nekvalitetne barvne blazinice in zato sem vsakič s palčko za ušesa morala odstraniti odvečno barvo. Za eno voščilnico še gre, a za dvajset enakih sem se nemalo namučila. 
Uporabila sem dva odtenka modre in okvirček iz papirja je nekje vmes. Barvna shema je lepo usklajena. Tako postavljena vogalna štampiljka pa deluje kot snežinka ... 

Mimogrede sem ugotovila, da nekatere kotne štampiljke dajo obliko križa ... če bi katera potrebovala za žalno ali versko voščilnico.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

3 komentarji:

Dodici pravi ...

Gorgeous card!
Thanks for joining us at Totally PaperCrafts!
Dodici
x

moi pravi ...

Všeč mi je tvoj pogled iz škatle, da štampiljko uporabiš na drug, nepričakovan način. Krasna zvezdica, se je splačalo biti potrpežljiv in natančen.

Unknown pravi ...

Lovely card & thanks for joining us at Divas

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022